Jag började där jag slutade...

Efter all tvätt, diskning och allt annat "roligt"...Not, ringde jag Elin för en liten springrunda, kändes som om det behövdes efter min hemkomst. Eftersom Elin spenderat söndagen på Bosön blev det en lugn runda, vilket passade mig perfekt. Jag hann och uppdatera mig om Elins nya arbetssituation och livet i allmänhet.
 
När jag kom hem var det dags för svensk mat...lax och bakpotatis...hur gott som helst! Nudlar, wok och kyckling i all ära men ingenting slår svensk mat.

Jempa ringde under kvällen så det blev ett par minuters uppdatering från hennes sida också...allltid lika roligt!

Nä, nu ska jag göra lite nytta...tex leta rätt på några av mina saker som försvunnit under resan hem till Sverige...hur lyckas man? Det är bara jag som kan göra det...Garpen i ett nötskal *ler*.

Tjing så länge!

//gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0