Inte så värst ont än...

Tog min dagliga morgonpromenad till jobbet imorse...klädd i linne och korta shorts, lite väl optimistisk kanske , speciellt nu när jag sitter på kontoret och fryser. Jag har ju hela vägen hem också får väl börja jogga i värsta fall för att hålla värmen.

Trodde faktiskt att jag skulle ha ondare i kroppen i dag men det kanske kommer, det är ju en dag imorgon också. Känns fortfarande lika skönt att ha allt avklarat, kan nog leva på det här iaf till på måndag när det är dags igen att svettas, kämpa och skrattas för det har jag märkt, jag skrattar minst en gång per träning. Det tyder på bra underhållning om inget annat.

Jag pratade lite med fröken Wäsby igår på msn om hur kort tid det är kvar på försäsongen egentligen. I vanliga fall spyr man på allt som har med föräsong att göra men i år är det nästan tvärtom, man vill liksom inte att den ska ta slut. Kanske låter knäppt...men skillnaden nu, är att vi alla har personliga mål att uppnå och sträva/jobba mot vilket peppar en ännu mer. Jag kan lungt säga att denna försäsong har varit min roligaste någonsin, det är F-N skoj med försäsong...det trodde jag aldrig att jag någonsin skulle säga men nu kom det. 

//En fortfarande lika glad gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0