Idag var det tungt...

Sitter med maten framför mig och orkar knappt lyfta gaffeln men hungrig är jag så precis som med allt annat idag är det bara att ta i.  
Idag var det tungt på träningen, vaderna var ömma från gårdagens hoppande. Kroppen ville inte hänga med huvudet idag men tack och lov fick jag skratta en massa för märkliga övningar fick vi avnjuta.

Det var en tuff träning men alla skötte sig kanon och flera av oss klarade "minuten" på hopprep utan problem (iaf vad jag intalar mig själv). Till och med Yazze fick kontroll på sitt hopprep efter ett antal varv....grymt tjejen!
Jag lånade Ylvas spot på gräset men inte f-n var det bättre än min ruta som jag så snällt lånade ut till Anneli. Det lutade och hade sten lite här och där så Ylva...du får mer än gärna ta tillbaka din lilla ruta ute på gräset.

Dagen till ära...nyklippt gräs i Haga Parken

Dagens mini test...vi valde "helvetesbacken" på uppvärmningen för att testa oss själva, det tog ett tag att komma upp men väl uppe på toppen kunde man börja andas igen...

Roligast idag...Svennar skulle visa en övning och tog tag i Öbergs ben, bålen skulle spännas och sedan satte han igång och slängde Öbergs ben...hela Petra flög åt samma håll, som en "snubbla på krattan effekt" och hon såg helt förvånad ut...alla vek sig av skratt...(åhhh vad var kameran när man behövde den???) Det var ett sådant där tillfälle som inte går att återberätta, man måste varit där för att förstå.

Smaken är som baken...delad...Yazze var stensäker på att Westers nya drickyogurt hade en eftersmak, nämligen falukorv....hi hi, Wester tog en klunk men verkade inte hålla med.   

image553
3 st måsten just nu...vattenflaska, klubba och hopprep...pulsklockan höll jag på att glömma,
ytterligare ett måste. 

image554
Elin och min cykel står fastlåsta...att bara ta sig till träningen var ett pass i sig...sjukt jobbigt. 

image555
Anneli in action, stretchar trots trasigt finger med en massa stygn i.

image556
Elin hängde på stretchklubben

image557
Trött, svettig, sliten och nästan lite blek...

Nu är det en efterlängtad vilodag innan torsdagens äventyr ute på Bosön tar plats...man kan ju undra vad herr Svennar har i bakfickan den här gången....hmmmm, en sak är jag iaf säker på...jag vill inte ramla i plurret...burrrr!

//Gnurp med ömmande muskler lite här och där

Något att tillägga?
Postat av: Yasse

sure, jag klarade några hopp, men lika bra som er andra lär jag förmodligen aldrig bli.. ^^
appropå Westers drickyoghurt, den smakar falukorv!! tro mig, jag har druckit den två gånger, det är ingen hitt aså!
jag märkte aldrig av "helvetesbacken", var det den borta vid koppartälten lr? :/ :P haha
kramisar

2007-07-11 @ 13:17:31
URL: http://yazz.blogg.se
Postat av: gnurp

Yazze, sprang inte du hela uppvärmningsvarvet eller???? fuskis...
ja "helvetesbacken" ligger vid koppartältet.
Ladda så ses vi imorrn laddade för äventyr!

2007-07-11 @ 13:24:13
Postat av: Yasse

Jo de va de som var grejen, jag sprang allt men jag tyckte inte de va så jobbigt i någon backe.. fast när jag tänkte efter så insåg jag vilken backe de va du menade.. ;)

2007-07-16 @ 17:53:30
URL: http://yazz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0