Hurra hurra hurra och så grattis förståss + en massa telefonsamtal

Det sa jag till min mamma idag, blev lite firande på kvällskvisten också. Alltid lika trevligt även om jag nu umgåtts flitit med mina föräldrar den senaste tiden i och med mitt besök i Thailand.   

Gick till och från jobbet idag igen, helskönt bortsätt från alla andra som också skulle gå, men jag kom ju fram iaf. Var på jobbet hela 7 timmar i dag, hann med massor så nu kan jag softa lite i slutet av veckan.

Jag har suttit i telefonen nästan hela kvällen, uppdaterat mig om mina vänners bravader och även uppdaterat dem om mitt liv, vilket framöver kommer att innehålla jobb, träning, mat och att sova.

//gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0