Hopprep för hela slanten

Kvällens träning i ett härligt Zundaland bjöd på många skratt, massor av hopp och en och annan svordom. Jag har nog aldrig hoppat hopprep under så lång tid innan, det var skoj trots alla mina svordomar mot slutet. Jag tror att vi avverkade ca 50 minuter upp och ner.
 
Sedan var "ankgången" och "grodhoppen" tillbaka och så lär även träningsvärken imorgon. Att gå skottkärra borde förbjudas, iaf för människor över 22 år, sedan kan det bli lagligt igen vid 30.

Kirran var tillbaka och det hördes, dels på alla frågor som hela tiden poppade upp och dels på allas skratt. Tjejen har energi utan dess like och när hon inte varit nere på ett tag brukar det ha hänt en del och det är alltid lika skoj att bli uppdaterad...

Kvällens skratt...det skrattades mkt och länge emellan Kirrans prat, historier och skämt.

I like...hopprep trots en och annan svordom, men man måste väl ge hopprepet en andra chans....det är ju inte fel på mig utan på hopprepet *ler*

Kvällens vadslagning...Mange och Yazze slog vad om att hon måste ha införskaffat sig en pulsklocka innan torsdagsträningen annars måste Yazze springa milen senast i slutet av veckan. 

Kvällens smutsigaste...Tessan gled längre och längre ifrån oss andra under hopprepsintervallerna...anledningen, hon hoppade näst intill i en lerpöl.

Kvällens "I didn´t tell anyone"...under andra vändan av situpsen gick luften ur mig på mer än ett ställe....uuuups!

Kvällens skönaste skämt...gammalt för vissa, nytt för andra....motsvarigheten till pungsvett-läppglans

Kvällens bristvara...musik under hopprepsintervallerna

Kvällens matfråga...Kirran -"vad ska alla äta efter det här?" Svaren blev många, allt ifrån lax till fil.

Morgondagens fruktan...inga toalettbesök utan kraftig träningsvärk i benen efter "ankgången" och "grodhoppen".

På torsdag drar vi ut till Bosön och då står fotboll och lite rugby på schemat...bäst att värma upp tandskyddet för känner jag zessorna rätt kommer det gå hårt till ute på Lidingö *ler*

//gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0