Helgen avslutades enligt tradition

Efter en rätt hektisk men sååååååå rolig helg hade jag bestämt träff med Frasse för att avsluta helgen enligt tradition, middag, uppdatering och eventuellt film. Det intressanta var att jag fick åka hela vägen till Täby och Skarpäng, till samma gata som jag är uppväxt på och där jag bott hela 19 år. Frasse satt kattvakt i sina vänners hus och bjöd hem mig, det blev lax med klyftpotatis...hur gott som helst!

Efter middagen och lite snack satte vi på en film och efter ca 15 minuter somnade jag, jag kämpade verkligen för att hålla mig vaken men ögonlocken ville annat. Jag mumlade lite snabbt att Frasse kunde väcka mig när filmen var slut....jag tog helgens andra "powernap a lá Gnurp"...hi hi uuuupps. Roligare sällskap får man leta efter *ler*

Lyckligtvis är söndagsmiddag en tradition så Frasse är van...vi har ju valt söndagar av en särskild anledning...

//Gnurp som måååååste gå och lägga sig

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0