Gröt mitt i sommaren...väntan...visdomsord

Sitter på jobbet och har precis ätit lunch...det blev gröt...lite märkligt kanske men jag var faktiskt riktigt sugen på gröt, hur man nu kan vara sugen på gröt!!?? 
Gröt mitt i sommaren....hmmm... till mitt försvar kan jag ju säga att det känns ju nästan som höst när man tittar ut genom fönstret. Men ändå, ibland vet jag inte riktigt hur mitt huvud fungerar...men gott var det iaf.

Jag har insett att idag var en sådan där dag då jag hade kunnat jobba hemifrån, inte behövt ta cykeln och dragit mig hit...om det inte var för en liten sak. Jag väntar in ett viktigt paket som ska komma till jobbet, enda problemet är att det kan lika gärna kan komma imorgon, så här sitter jag och väntar på något som lika gärna skulle kunna komma imorgon...men vad gör man inte för att alla ska vara glada och nöjda?

Jag får offra mig för laget (i det här fallet, jobbet)..."Laget går före individen" som Mange så fint uttryckte sig under förra säsongen.

//Gnurp 

 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0