Ett effektivt skepp kommer lastat

Sitter på jobbet nu och funderar på att åka hem för dagen...känner mig liksom värd det efter en sjukt effektiv morgon. Under gårdagen hände det inte mycket från min sida, var inte direkt effektiv om jag säger så. Annat var det i morse...efter 3 snoozningar gick jag upp och satte mig på cykeln dagen till ära. Var på jobbet strax efter 08.00 och har sedan dess jobbat på och varit hur effektiv som helst. Skönt att få ordning på saker och ting som legat på hög under rubriken "måste göras men inte akut".

Eftersom jag alltid gillar ordning och reda, iaf för det mesta *ler* , kan ni ju tänka er hur mitt skrivbord ser ut. Det är mappar i olika färger och plastfickor välorganiserat i sk. "dropdownhögar", post-it lappar och mängder av färgpennor för alla tillfällen. Färgpennor är ett måste, don´t ask me why det bara är så....eller hur Öberg?

Nä, nu ger jag mig för idag...måste ju spara lite av min effektiva sida till kvällens träning också...hi hi

image570

//garpilarpen  

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0