En sådan där dag som man behöver ibland

Idag har det varit en sådan där dag som man måste ha ibland...jag har diskat, tvättat, vikt kläder, handlat och packat upp det sista. Inte alltid det roligaste men ett måste för att markservicen ska fungera. 

När jag handlade tyckte jag att allting var svindyrt, speciellt frukten. Hittade en ananas i fruktdisken och blev chockad av att se prislappen. För ett par dagar sedan köpte jag 2 st vattenmeloner och 3 st ananas för 18 kr..inte konstigt man reagerar!!!!

Fick ett samtal från fröken Estun eller Zundas ena kenyan vad jag hört...hihi, roligt att prata av sig lite även om jag fick prata av mig rejält med Kirran igår och blev uppdaterad på det senaste. Sedan ringde min chef och kollade läget...nu har jag och göra om man säger så, ingen semester här inte...fast han la till på slutet av samtalet att om jag känner för att jobba hemifrån om vädret skulle vara kanon, går det lika bra.....hmmmm passar mig perfekt! *ler*

//Gnurp som saknar Thailands billiga frukter

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0