En regnig kväll i Haga Parken

Träningen idag var en blandning av intervaller i olika former. Hopprepet var inte lika skoj idag eftersom vi åter igen stod ute på gräset. Jag och Elin löste det hela med att sjunga på gamla låtar för att få tiden att gå. Kommer ni ihåg signaturmelodin till Lotta Engbergs program, "Kär och galen"?
Det var en av låtarna som sjöngs...iaf nynnades eftersom vi inte riktigt kom ihåg texten. Sedan blev det en del Roxette låtar och även Lisa Ekdahls "vem vet inte du, vem  vet inte jag".

Efter träningen skulle jag och Elin cykla hem... jag kan säga så mycket som att det var två genomblöta cyklister som tog sig från ena sidan av Haga Parken till den andra, det var knappt nödvändigt att duscha efteråt...jag kunde vrida ur kläderna.

Dagens tips till zessorna...sjung under hopprepsintervallerna, tiden går fortare och glädjen är på topp.

Kvällens miss...de 4 personer som började grilla i Haga Parken precis i samma stund som regnet kom...hoppas maten smakade.

Dagens rätt..Fröken Väsby garvade när hon kom till träningen, anledningen...det hade inte regnat på hela dagen och efter vår lilla diskussion under gårdagsträningen ville hon minsann påpeka att hon hade rätt *ler*.

//gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0