Diggar laget....Gillar hopprep...älskar blodpudding

Igår var det träning igen efter en dag av sol och värme. Vi intog Haga Parken som vanligt och vissa zessor hade fått lite färg under dagen. Det blev mycket spring igår under träningen och det var faktiskt rätt skönt trots att det var hyffsat varmt. Jag diggar verkligen laget, alla tar verkligen i, springer och numera även hoppar hopprep som kungar.

Gårdagen fick mig att inse att jag gillar att hoppa hopprep...men inte själv! När vi hoppar i grupp är det skoj och visst hörs det ett och annat F-n och skratt mellan varven, men det hör liksom till. Igår fick vi äran att slippa gräset och fick hoppa på grusvägen....vilken fröjd!!!! Inte undra på att man var grym igår.

När träningen var klar var jag vrålhungrig, hade inte direkt planerat mitt ätande under dagen så det blev några timmar emellan om jag säger så. Det blev blodpudding och det märkliga är att jag egentligen inte gillar blodpudding men efter att jag kom hem från Thailand har allt vänt. Nu kan jag till och med känna sug efter blodpudding...hur konstigt är inte det?

Gårdagens skönaste....Anki som log hela vägen igenom hopprepsintervallen...visst är det roligt med hopprep, men kanske inte så roligt eller?

Gårdagens vadslagning...under hopprepsintervallen påbörjades en diskussion hurvida det skulle regna eller vara soligt idag (tisdag). Fröken Wilda Väsby hävdade starkt att det skulle bli sol, fröken S-vall sa regn och det slutade med att fröken Wilda Väsby snäste lite kort...-"ja ja hemma hos mig kommer det iaf vara soligt!" *ler*

Gårdagens fröjd...att få hoppa hopprep på grusvägen istället för på gräset, även om det mer såg ut som en sandgrop när jag hade hoppat klart.

//gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Anna Hertzman

Blodpudding är svingott!!

2007-07-17 @ 09:38:58
URL: http://hertzmanann.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh, va skönt at man inte behöver läsa din blogg med lupp längre (dvs. när du hade SJUKT små bokstäver) hihi..
Ses ikväll... Kramen

2007-07-17 @ 12:45:09

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0