Back to work

Jaha, idag var det dags att sätta ner foten på jobbet igen efter 3 veckors semester. Nu är jag anställd på riktigt efter 6 månaders praktik med skolan...detta betyder även att jag nu kommer få betalt för mitt jobb....Jippi!...det tackar jag inte nej till.

På mitt skrivbord stod det en champagneflaska när jag kom...hmmm tänkte jag och började läsa kortet som låg bredvid flaskan. Champagneflaskan var min som tack för 6 månaders hårt arbete och slit. Blir väl att korka upp någon vacker dag... 

image521


Öppnade mailen och insåg att jag hade 14 jobbmail i min inkorg...det var bara att börja beta av ett efter ett, är fortfarande inte klar men ibland behöver man ett break...*ler*

Jag promenerade till jobbet idag, 50 minuter tog det och ipoden jobbade nog på lika hårt som jag. Ska ta mig en promenad hem sedan också för att sedan träna ikväll och få träffa alla (eller iaf några hoppas jag) zessor igen...tjohoo!

Back to work!

//gnurp in action....again!

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0