Back to normal...

Efter onsdagens äventyr tog jag imorse tag i mig själv och promenerade till jobbet, precis som jag brukar. Det gick inte speciellt fort men fram kom jag. I min ipod fanns det en del nya låtar som Kirran fått mig att älska, jag har verkligen öppnat mitt musiksinne en aning. Från att ha varit inne i en period med bara lugna låtar har det nu blivit lite fart i musiken.

Idag blir det ett par timmar till på jobbet sedan ska jag promenera hem och ta mig en joggingtur, dels för att gårdagens träning inte blev som jag tänkt mig...uppps... och dels för att jag känner för att träna. Idag ska dessutom pulsklockan på.

Har absolut inga planer för kvällen vilket känns kanon faktiskt, får se vad som händer med andra ord. En sak är iaf säker...det blir ingen onsdag i repris, den saken är klar!

Dagens jobbigaste...att kliva upp ur sängen till ljudet av väckarklockan

//Garpilarpen, back to normal

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Nu har jag kommit hem å parkerat mig vid Petters dator. Jag är fortfarande trött efter i onsdags så det blir inge krogen ikväll. Även om jag faktiskt funderade på det. Lovade pappa att ta bergssvängen imorrn vid 8:30 å då behöver man sova innan. Man kättrar upp på berget i en jävla fart å joggar runt berget tills man kommer ner. Ska köra en hälsohelg här hemma tror jag för att komma igång igen.
Kramis! Hoppas det gick bra på grönan!

2007-07-20 @ 22:46:30

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0