Äventyr på MAX i Sundsvall

På Max i Sundsvall hände det grejer...Anneli blev kallad zienare och fick krupp

 

Killen...-är du Zienare?

Anneli...-driver du med mig?

Killen...-nä, du ser ut som en Zienare.

Anneli...-vadå, som en Sundsvalls-zienare då eller för där jag bor ser inte zienare ut som jag


När jag och Kirran fick höra storyn började vi garva, Anneli kunde verkligen inte släppa det som just hänt, det lär bli ett internt skämt framöver...
Inte nog med Annelis äventyr på MAX, det hände mer saker... det blev bråk om en matbricka och vi satt och väntade med kameran i högsta hugg på att knytnävarna skulle ta fart, men det lugnade ner sig efter att antal skrik fram och tillbaka.

image639
Enligt killen..."zienar-Anneli"

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0