Åter i Sverige

Jaha, då var man åter i Sverige igen...efter 12 timmar uppe i luften var jag rätt mosig och illaluktande. Inte nog med att jag var trött sista biten från Helsingfors till Arlanda, jag hade 3 fulla finnar bakom mig som höll på hela resan och en av deras vänner bredvid mig...som sagt, 45 minuter i luften kan ibland kännas som en evighet.

Känslan att vara hemma....delad, gillade det lugna livet utan krav i Thailand men samtidigt är det skoj att komma hem och träffa vännerna igen.

Jobbiga...packa upp resväskorna och att tvätta!

Bästa...att få sova i min egen säng!


Stort tack....till Kirran som varit snäll nog att titta till min lilla lya.

//Gnurp med delade känslor
 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0