Vilken trevlig överraskning

Slapp morgonpromenaden som började 06.30 och fick sova ut i stället och tack för det, för jag har världens jetlag.
Men vilken trevlig överrakning jag fick på morgonen...vi vann igår (det visste jag iofs redan), Kirran blev matchens lirare (såååå himla skoj!), Anneli och Wester fortsatte producera och ligger i poängtoppen och vi som lag ligger 3:a i serien....hahaha...fy fsaiken va vi är bra!

Nä, nu ska jag smörja in mig, äta lite frukost och bege mig ut i solen!

//Garpen

Något att tillägga?
Postat av: En anneli utan sin garp

det e inte sig likt utan dig... till och med svennar sa i periodpausen när han skällde lite på oss att: "bara för att garpen inte är här så innebär det inte att det måste va knäpptyst på bänken med pepp osv" Kom heeeeeeeeeem snart ;) pöss

2007-12-10 @ 12:24:14
Postat av: garp

Va söt du e Anneli...bara ca 24 dagar kvar...håll ut gumman!

2007-12-10 @ 12:51:47

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0