Var är packlistan a lá Gnurp?

Vet ni vad...jag har inte börjat packa, det är verkligen inte likt mig. Jag som alltid brukar vara färdigpackad 5 dagar innan jag ska åka någonstans. I går öppnade jag resväskan och han till och med att snubbla över den när jag kom hem från träningen. Jag har helt enkelt inte haft tid att packa, de senaste veckorna har bara varit ett enda stort "hit och dit flängande" med jobb, träning och för lite sömn. Men det värsta av allt är att jag inte ens gjort någon packlista.
image1059
Så ikväll blir det till att tvätta och packa, jag får väl slänga ihop en liten packlista när jag kommer hem så att jag inte missar att ta med mig någonting. Åhh jag som skulle packa lätt...jo jo...säkert!

//Gnurp...tha master of packlistor

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0