Vad ska jag göra?

Jag gick och la mig tidigast av all igår, redan klockan 21.00 låg jag i sängen och sov. Då är det inte kanske så konstigt att jag var först upp nu också. Klockan är runt 07.00 och jag vet inte vad jag ska göra, solen är på väg upp och jag skulle faktiskt kunna tänka mig att springa en runda, alternativt hoppa hopprep en stund men samtidigt vore det skönt att bara ta ett morgondopp i poolen och bara vara....åhhh, jag vet inte vad jag ska göra (i-landsproblem, jag vet!).

Jag ska iväg till Rayong med halva gänget idag och visa hur man åker dit, var man byter buss och till vilken färg och allt sånt så jag slipper åka med alla gånger i fortsättningen. Jag har två sak på inköpslistan som jag tänkte få tag på idag...minst alltså *ler*...ett par joggingskor och "Härskarens" födelsedagspresent/julklapp. Känner jag mig själv rätt lär det bli ett par saker till men hey...jag är inte så ofta och shoppar i Thailand så då får man passa på.

Ja, ni lär ju få se resultatet senare...
 
Nä, nu ska jag ta ett beslut och faktiskt göra någonting...

Tjing tjing!

//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0