Uppdatering av topplistan i Zundas egen odds-tävling

Jag har verkligen haft fullt upp så det känns mer än rätt att göra en liten uppdatering av Zundas egen odds-tävling. Det är inte många dagar kvar på tävlingen, den 16 december stängs tävlingen beroende på när sista spelbara evenemanget slutar.

Ställningen just nu...
image1053
Hoppas flytet håller i sig Kirran...Svennar jagar hack i häl!

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: fia

HELVETE!!

2007-12-05 @ 23:34:22
Postat av: Kirran

Ser bra ut, men jag tror att det kan bli svårt nu i veckan att hålla det där. Men jag ska göra allt jag kan. Gud vad jag missat på bloggen bara under nån dag.,..thihi!!

2007-12-08 @ 13:22:39

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0