Träningsvärk och rinnande solkräm

Idag fick jag sovmorgon...till 06.30. För en tjej som jag som snoozar ca 5 ggr hemma varje morgon är det väldigt jobbigt men ljuset hjälper och även mammas tjat om att jag ska stiga upp :)

Mamsen och jag tog vår morgonpromenad i vanlig ordning och efter det tog jag tag i träningen, precis som igår. Idag gjordes det tex. 80 st knäböj vilket kommer ge mig träningsvärk på julafton men det ger mig även ett skäl till att sitta ner och fylla på vätska ;)

Tack för pulsklockan, utan den skulle jag inte ha koll på hur hårt jag tränar och skulle säkert inte ta i mer än nödvändigt med nu kan jag liksom inte komma undan (läs. fan också!). Jag försökte smörja in mig efter duschningen med solkräm, faktor 30 som alltid men den ville inte sitta fast utan bara rann av mig....konstigt...jag eftersvettades som aldrig förr.

Det sköna är att jag nu har tränat klart och har hela dagen på mig att hitta på annat skoj...som att bada, sola, kolla på vita människor och titta på film. (Kirran igår blev det Sprängaren så jag satt vid datorn hela kvällen och tittade på bilder, pappa snarkade i vanlig ordning *ler*)    

Imorgon får jag inte glömma att skriva i gästboken när jag tränat klart...nummer och ordet klart....helt sjukt egentligen men vi är lite knasiga vi i Zunda. 

Fatta att det är julafton imorrn...

//Gnurp...som nog blir utan julklappar

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag hade redan glömt att jag skulle göra det, skriva klar och mitt nummer. Det vlir efter den långa promenaden vi gör...
Nu har jag gjort mig iordning och packat det sista. Dags för att åka till mammma och pappa. Jag gick inte å la mig förrän igår kväll, sov alltså inge mera på hela dagen förrutom på flyget....att jag orkade...kramis

2007-12-23 @ 08:46:12

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0