Svettförbud

Det är precis det som gäller för mig enligt mamma iaf. Jag har som jag nämde tidigare fått ett sår på nedre delen av ryggen, lite som ett skavsår. När jag gick ut i morse för en löprunda hade jag preparerat med specialplåster och trodde i min vilda fantasi att det skulle hålla...tji fick jag...väl tillbaka var plåstret borta och såret var mycket större, nu mer som ett hål.

Mammas dom blev att jag inte får svettas något mer...jaha, och hur enkelt är det på en skala...speciellt när jag är här i värmen. Om jag ska följa mammas råd blir det alltså ingen träning, inget bad och inte heller något solande...skulle inte tro det va...får istället springa runt med Jällevarihäng och hängande trosor.

Jag hoppas att detta inte är början på en "Kirran" dvs. såret vägrar läka och jag slår upp det gång på gång och får dessutom fler skador/sjukdomar på köpet...

image1098
Luvan får hänga med ett tag till...

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0