Softat i Frasses soffa

Efter matchen åkte jag till Frasse och i vanlig ordning tog vi vår promenad upp till affären och köpte middag. Det blev en del snack om allt möjligt och jag låg som vanligt i soffan och softade samtidigt...en skön avslutning på en bra dag.

I morgon inleder jag sista jobbveckan innan semestern och det kommer bli en tuff en, som vanligt sjukt mycket att göra och nu måste jag också bli klar med allt eftersom jag åker till helgen. En sak har jag iaf lovat mig själv....jag ska inte sitta kvar alltför sent på kontoret den här veckan....får se hur länge det håller :)

Inte finns det något speciellt på TV heller så det lär bli en tidig kväll för mig...för en gång skull.

//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0