Skön start på morgonen

Bortsett från de små söta nyfödda valparna som skrek hela morgonen, kan det bli bättre. Klockan är 08.18 och jag har redan fått massage över rygg- och nackpartierna. Irene (massös och även lite av min extramamma under uppväxten) tyckte jag var lite stel så hon började knåda på rätt bra, ont som satan gjorde det men hey, fasiken massage vid 08.00...kan det bli en bättre start på dagen?

Snart ska Kirran och jag erövra Rayong och Leam Tong (shoppingcentret). Vi har tom skrivit inköpslista och överst längst ner på listan står det repstege. Haha vi får väl se om jag kan importera en repstege...
 
Här ska det shoppas...återkommer med bilder så ni får se våra elelr iaf mina inköp.

Tjingeling (Fia...jag skriver iaf ordet ;) )

Ps. Frida...grattis till examen...kan inte vara många dagar kvar nu!
btw. odds-tävlingen är nu avgjord och vår egen examensdam tog hem segern...Grattis Frida...priser kommer.

//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0