Shopping av den roligare sorten

Det blev inte bara möbelshopping idag utan vi hann med en vända till Laem Tong också. Kirran gissa vad...Body Shop hade öppnat men jag blev faktiskt lite besviken, det kostade nästan lika mycket som i Sverige, kanske en aning billigare, så du missade ingenting iaf.


Jag körde en snabbrunda av shopping som resulterade i;


-        Byta Kirrans film...det fanns ingen "surf-pingvin" kvar så det blev en annan som jag nog tror du kommer att gilla.

-        Köpa hårband

-        Smycken som jag spanat in

-        2 st väskor

-        Ett par flipp flopp till av samma sort som innan, sjukt sköna!

-        Ett dataprogram

-        Specialplåster till mitt sår jag fått på ryggen (hur jag fått såret är en historia för sig)


shopping
Några av sakerna

Men det märkligaste hände när jag var i en affär (en lite finare affär och inget stånd inne i centrumet) och skulle köpa en väska. Jag fick inte köpa väskan, jag fattade ingenting. Personalen kunde knappt engelska men försökte förklara att jag inte fick köpa väskan...hur sjukt som helst, men men deras förlust inte min...även om väskan var grymt snygg!

//Gnurp...trött efter all shopping

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0