Repstegar a lá Grelsson

Att Kirrans pappa är händig och gillar projekt visste jag sedan tidigare och att Kirrans mamma gillar att fixa i köket och är den ultimata "husfrun" visste jag också men att de skulle med hjälp av Kirran lägga ner så mycket tid och fantasi på Kirrans repstege hade jag ingen aning om. Att jag dessutom fick ett sms hela vägen från Sverige med frågan om jag ville ha en egen repstege gjorde inte saken värre. Jag tackade ja direkt, fast jag har minsann frågat efter en stege i butikerna :)

Så nu har jag allt som behövs i träningsväskan....nästan iaf, Yogamattan saknas men en tröja får duga så länge.

image1100
Titta, med namn och allt....åhhh så fina!!! Bäst i stan...alla gånger...1000 tack familjen Grelsson!

//Gnurp 

 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0