Proffslivet har börjat

Imorse var det dags för träningspass nummer 1 och jag och Kirran tog på oss joggingdojjorna och pulsklockorna och begav oss ut i värmen. Jag har erfarenhet av ilskna hundar så vi gick den första biten förbi alla hus sedan var det full rulle. Vi sprang och sprang på en raksträcka och svettet rann som aldrig förr, jag slet tom av mig linnet och använde det som handduk.

Väl tillbaka blev vi serverade frukost och tog vårt pick och pack och drog vidare till stranden där vi intog våra bäddar. Vi solade och badade och sedan var det vår tur att få massage. 1.5 h massage thaistyle var precis vad vi behövde, det var bara att njuta.

Nu är vi tillbaka hemma och ska vila lite och sedan gå och äta middag och se på kvällens film...
(btw Kirran väljer alltid kvällens film, hon har fått äran tills hon åker)

Vi lever ett proffsliv...ett underbart sådant! 

image1069
Kirran på väg ner till stranden

image1070
Jag njuter till fullo

image1071
Kirran får rumpmassage

image1072
Någon som vill åka båt?

image1073
Svettiga som fan

image1075
Lekte lite i sanden

Värsta stället att få massage: rumpan, fy fasiken va ont det gjorde.

Skönaste stället: Ljumsken, de tryckte ut ljumsken till fullo, en Svennar övning som han med största sannolikhet skulle gilla att vi gjorde.

Området som behövde massagen mest: underarmen eller innebandymuskeln som jag kallar den, thaikvinnan fick ta i ordentligt för att mjuka upp muskeln.

Jag blev mer eller mindre hög av all eucalyptusolja kvinnan masserade in...dunderkur vid förkylning iaf.

ps. Kirran hälsar!
 
//Garpen...med en röd panna

Något att tillägga?
Postat av: fia

innebandymuskel.. tss... runkmuskel heter det garpen!!!

2007-12-13 @ 15:55:55
Postat av: vääääsby

hej brudar. ser inte heelt fel ut det där ni!! Nu e det ju så va...att bara för att göra vår frånvaro från varandra lite längre och outhärdligare så drar jag nästan direkt när ni kommer hem. Eller ja nästan direkt. Den 18 januari drar jag tre veckor till sydamerika....naaaaaaaajs. Missar matchen mot, Huddinge IK, Falun oc Sala dock. Det suger ju stenhårt. Men jag måste fråga er reseproffs vart man köper sådana där nackkragar(mjuka som fan) s¨att man kan slagga på planet!?? Puss på er../aneliii

2007-12-13 @ 23:38:04

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0