Premiär för min julkalender

Nu är det 24 dagar kvar till julafton och för första gången kommer jag inte vara i Sverige och fira utan befinna mig i solen. Jag kommer varje dag öppna en tanke (lucka) och förmedla den här på bloggen. Tanken (luckan) kan vara lite vad som helst, allt ifrån en händelse till en hälsning.

image1033

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Å du är ju så fyndig...hihi.
Själv sitter jag nu och försöker ladda hem lite mera låtar till vår skiva men jag har ingen fantasi och kommer inte på några bra...så det blir lite rock och eurofighter till dig!"!!

2007-12-01 @ 23:56:32
Postat av: gnurp

Grymt med E-type eftersom vi glömde den igår...det var September och inte E-type :(

2007-12-02 @ 00:08:29

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0