Nyårslöfte?

Jag vet inte om jag ska ha något nyårslöfte, brukar inte gå så bra. Mamma försökte muta mig för något år sedan och erbjöd mig en massa pengar om jag inte åt godis på ett år...ni kan ju tänka er hur det gick...käpp rätt åt skogen!

Igår hann jag fundera ett bra tag i solstolen på om jag skulle ha något nyårslöfte eller inte och imorse ställde jag mig faktiskt på vågen (vilket jag annars typ aldrig gör eftersom jag inte äger någon) och fick till min förvåning se att jag redan blivit av med nått kg under min Thailandsvistelse. Jag antar att min kropp mått bra här nere av att missa alla julfester, mat, dryck mm.
 
Men men...nyårslöfte eller inte...jag har ett par timmar till på mig att avgöra saken...

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

HEJ och hoppas att du hade en trevlig nyårsafton. Insåg att jag på jul skickat nr till dit sve nummer, vet inte om det kom fram. Men på nyår försökte jag messa något nummer men gick inte. :(
Men skickade en tanke även om det inte blev sms.

2008-01-03 @ 00:27:29

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0