Min uträkning

Jag har konstaterat efter gårdagens genomgång av julschemat och träningsprogrammet att jag kan springa från början av vägen nedan, till slutet så där en 10-12 ggr, så bör ett av alla löppass vara avklarat...hmmm...kommer jag få tunnelseende efter det?

Om det inte blir tunnelseende kommer jag garanterat att vara uppjagad och lite rädd efter att alla hundar som finns längst vägen jagat bort mig från deras territorium. Det lär inte finnas någon risk att jag tar det lugnt iaf...snarare tvärtom...med en ilsken hund hack i häl kommer det att gå undan.

image1042
Vägen som typ aldrig tar slut
//Garpen 

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jävligt inspirerande väg måste jag säga...haha. Sugen man blir =)

2007-12-04 @ 23:20:13

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0