Med ett leende på läpparna

Nu är det ca 4 timmar kvar på jobbet sedan går jag på semester...så *pip* skönt!
Jag har suttit sedan jag kom imorse med ett leende på läpparna. Bara vetskapen om att jag inom 48 timmar har sand mellan tårna och ljus som omringar mig gör att jag ler. Det är precis vad jag behöver efter en mer eller mindre kaotiskt höst. Att bara få åka i väg, få lite miljöombyte, träffa familjen och bara vara kommer göra susen. Jag kommer komma hem i början av januari med batterierna laddade och med sprudlande energi.

Gårdagens effektivitet här på kontoret har gjort att jag med största sannolikhet slipper sitta kvar idag utan kan åka hem och börja packa (mer om det senare) och se på Idol.

Yes...bara 4 timmar kvar!

//Gnurp...som äntligen ser ljuset i tunneln

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0