Lucka 9 & 10 i julkalendern

Lucka 9 i julkalendern  & Lucka 10 i julkalendern
Jag ligger en dag efter i julkalendern men ibland blir det så...iaf för mig. Lucka 9 i julkalendern är ett konstaterande...jag har bara ätit 2 st lussekatter i år och det blir nog de enda också eftersom jag inte kommer vara hemma i Sverige något mer detta år. Ni som kan, ät en lussekatt för mig med!

Lucka 10 tillängnas självklart "härskaren" som idag fyller 40 år...om jag inte minns helt fel. "Härskaren" kom in i vårt lag som en virvelvind, färgklick eller knasboll, ja välj själva, men en sak är säker...han är grymt som tränare! (kanske min egen åsikt men känner jag laget rätt är det fler som tycker som jag)

Grattis grattis Svennar på din 40 år dag!
image1067
Jag har födelsedags/julklapp på gång...hihi, en grym sådan...inte en mobil, men fan inte långt ifrån.

//Garpen


Något att tillägga?
Postat av: fia

Tror han fyller på Onsdag... men han kanske kan få den luckan med.. lucka 12 :)

2007-12-10 @ 17:38:25

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0