Lucka 4 i julkalendern


image1044

Dagens lucka tillägnas "Vinterkräksjukan"

Var och varannan person man pratar med just nu har eller känner någon som nyligen haft Vinterkräksjukan. Sjukdomen har liksom bitit sig fast i vår vardag och med tanke på hur jag mådde efter Kirran, Anneli & min ekonomiska spontankväll i somras, vill jag helst bara stänga in mig i ett rum och kasta bort nyckeln. Allt för att slippa bli smittad och återigen behöva be till toalettgudarna.


Inte blir min "rädsla" mindre av att min chef i helgen drabbades av sjukdomen under en flygning hem från Tyskland. Nu vågar jag knappt sitta på kontoret och andas in samma luft.


Jag vet... jag överdriver, men jag vill helst slippa 10 timmars springande fram och tillbaka till en flygplanstoalett.


//Gnurp...med munskydd


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0