Lucka 3 i julkalendern

Dagens lucka är en fundering kring julen och julklappar och vad som känns viktigt för mig just nu.

Det slog mig idag att jag inte vet om jag får några julklappar i år...

Om man tänker "ekonomiskt" som jag, Kirran och Anneli är grymma på iaf när det gäller vin *ler*, så bör jag ju kunna få massor av saker från Tomten nu när jag kommer befinna mig i Thailand och allt är så mycket billigare. Men frågan är om jag vill ha en massa saker...just nu uppskattar jag vila, sol och värme mer än någonting annat så att bara få vara tillsammans med familjen och kunna bada och sola känns som världens bästa julklapp just nu!


Åhh vad jag längtar...
image1038

//Gnurp...med 5 dagar kvar till solen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Man blir ju liiiiiite sugen va..

2007-12-03 @ 17:17:53

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0