Konstiga drömmar och djupa diskussioner

Jag och Kirran garvar varje morgon när vi går igenom nattens drömmar...vi drömmer nämligen sjukt mycket här i värmen.
Dagens dröm för Kirran var extra rolig eftersom Mange inte var alltför snäll mot stackars Kirran...hahaha...jag hoppas Kirran återberättar för er en vacker dag. I allmänhet drömmer vi väldigt mycket om innebandy eller just personer kring laget, märkligt värre.

Jag vet inte om det var värmen eller bara det att jag börjar komma in i lugnet men idag poppade väldigt "intressanta" diskussioner upp både när vi låg på våra solbäddar och även på väg hem från stranden. Vi diskuterade bland annat:

- Vad är det som händer i fingrarna när man får "russinfingrar"
- Vad var det egentligen som skapade världen och hör Jesus och Gud ihop? (förstå att jag snackade om Gud och grejer...då har det gått långt kan jag lova)
- Vi kunde faktiskt förstå att man förr kunde tro att jorden var platt när vi stirrade ut i havet och inte såg något slut

Japp det var dagens ämnen...undrar vad som poppar upp i morrn när det är lagfest och allt. Eftersom vi också vill vara med ska jag och Kirran festa till det..hihihi...bubbelkalas i jacuzzin och lite annat skoj.

Btw. vi har fortfarande problem med youtube...sorry!

//Gnurp...lugn och avslappnad
 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0