Kirran är på ingång

Ja eller om ett tag iaf, hon har väl varit uppe i luften i så där en 2 ½ timme så hon har ett par timmar kvar. Ska bli sjukt skoj att få lite sällskap och hon kommer nog bli glad när hon ser vad som väntar...en stor tom pool (dock med vatten)...bara för henne. Vi är nämligen nästan helt själva i området i alla fall någon dag framöver så då kan Kirran simma hur mycket hon vill..ni vet hur mycket hon tjatat säsongen igenom om att vi ska simma med laget. Jag tänkte slänga i henne i poolen och hämta henne ett par timmar sedan, låter väl som en bra idé eller? ;)

Imorrn blir det en tidig morgon, ska ut på morgonpromenad längs stranden med pappa och sedan ett snabbt bad och kanske lite sol för att sedan hämta upp Kirran vid lunch. Jag gissar på att Ready kommer vara precis ready för att hoppa i säng när hon kommer så hon får väl sova medan jag relaxar i solstolen ett tag...det köper jag iaf *ler*

image1068
ps. ni kan vara lugna...jag är inte så här brun...än
(bilden är tagen förra året)

 //Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0