Kan det bli tråkigt att sola och bada?

Jag har ställt mig den frågan efter en veckas badande och solande. Spontant om jag skulle få frågan skulle jag säga NEJ men just nu skulle jag säga ja.

Fråga mig igen på onsdag så blir svaret säger NEJ igen...

Imorgon blir det shopping för hela slanten. Eftersom Kaj ska till sjukan och visa upp sitt hundbett åker jag och Kirran med och hoppar av i Rayong för lite shopping. Vi ska tom skriva inköpslista ikväll...nördiga vi är men vi har varken lust eller ork att behöva åka in igen bara för att vi missat att köpa någonting. Om jag känner oss två rätt kommer det bli många shoppingpåsar som släpas hem imorgon kväll.  

Kirran ska köpa hopprep vet jag, ett sådant som jag köpte andra dagen eftersom jag hoppade sönder mitt första. Mitt nya hopprep är grönt och sjukt bra, man kan koncentrera sig på att hoppa och inte behöva veva 100 ggr mer med armarna än nödvändigt. Så om jag hoppade hyffsat snabbt innan, ska ni se nu :)
Fatta att släppa loss Kirran med mitt hopprep...Zundas egen pausunderhållning *ler*

Nä, nu ska vi äta middag...potatismos och köttbullar...jag jublade hur högt som helst när jag fick veta vad som stod på menyn...fatta att jag jublar efter bara en vecka....det är illa!

image1085
Imorgon får stranden klara sig utan mig och Kirran

//gnurp...som längtar efter shopping 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0