Jag höll vad jag lovade mig själv

Dag 1 av 5 avklarad och än så länge håller det jag lovade mig själv...att inte sitta kvar på kontoret alltför länge. Idag gick jag hem 17.30...helt klart godkänt. 

Nu ska jag slänga i mig lite energi och rosenrot inför träningen ikväll...

Apropå träning så kollade jag in träningsschemat för oss zessor under julen...vojne vojne...här ska det tränas! Inte för att jag bryr mig så mycket om schemat eftersom jag inleder mitt proffsliv på söndag (mer om det vid ett senare tillfälle)...men jag tänker främst på alla andra zessor som ska utföra programmet i snö och slask...inte avis direkt.
En av punkterna i programmet blev jag lite paff över och jag förväntar mig en viss förklaring av Grabbarna Grus ikväll, för hur 17 ska man hinna med 750 st...är det omgångar då eller är det tryckfel???? 

Haha...prinskorvarna kan ju slänga sig i väggen...för i Zundaland ska zessorna regera!

//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0