Jag har nog missat årets fest :(

Slog på datorn nu på morgonen och vaknade verkligen till när jag läste Fias blogg om lagfesten...verkar som att jag missat årets fest :(
Att vi zessor kan festa till det när tillfälle ges vet jag men att så mycket kan hända på en kväll förvånar mig...nu har jag bara fått veta vad som hänt, inte vem som råkade ut för vad så spänningen är olidlig! Jag kanske blir förvånad...vem vet.

Själv kan jag berätta att jag och Kirran verkligen var på hugget under live-uppdateringen under matchen mot Sture men när vi torskade gick luften ur oss...det blev inte alls lika roligt så vi gick och la oss...tråkiga tjejer eller hur?

Nä, nu ska jag nog väcka Kirran...hon hatar när jag går upp och gör massa saker och inte väcker henne på en gång.

ps. Grym allsång!

Tjing e ling!

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0