Inköp till mumsen

Jag fick ett mail av mamma här om dagen med en lista på saker hon vill att jag tar med mig till Thailand. Efter att jag kollat igenom listan frågade jag mig själv lite snabbt..."-kommer jag att kunna passera tullen med det här?".
Det blir till att fundera på för jag vill ju inte att det ska bli som i filmen Bangkok Hilton...nu tog jag verkligen i...inget knark här inte :)  Det kanske bli att uppdatera sig lite på vad som är ok att ta in i landet och inte.

Det blir med andra ord en vecka med jakt, en jakt på lite udda saker...allt ifrån tidningar till ätliga saker. Ska bli intressant och se hur jag ska få plats i min resväska. Mina saker är prio ett men samtidigt vet jag hur mycket man längtar efter svenska saker när man är borta från Sverige ett bra tag så jag kommer nog vara snäll och packa sparsamt av mina egna saker.

Vad gör man inte för sin mamma?

//Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0