Ibland tar man fel på dagen

Det gjorde jag i början av veckan när jag trodde att Svennar fyllde år i måndags. Nu är iaf allt i sin ordning och jag har dagen till ära fixat en värsting present till "gubben". Presenten kommer gynna alla men speciellt "Härskaren", mer säger jag inte för det ska bli en importerad suprise.

Jag tror fasiken inte att jag någonsin varit så nöjd med ett presentinköp...det ligger både tanke och mitt Zundahjärta bakom så jag hoppas Svennar blir lika nöjd som jag och resten av laget kommer bli.

Btw...Svennar är nog skyldig mig något för imorse lyckades jag med det otroliga, att hoppa sönder mitt hopprep. Jag hann bara hoppa i 1.30 sedan sa det pang och repet och handtaget gick av. Jag har, duktig som jag är, redan inhandlat ett nytt rep, grönt och allt, som jag och Kirran ska provhoppa imorrn.

//Gnurp...grymt nöjd

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0