Förberedelserna är igång

Då var förberedelserna igång, "Lampan" har redan börjat duka inför kvällens tillställning och den har tydligen sålt slut. Vi blir 40 st svenskar och fler ville tydligen komma men det finns inte plats. Familjen och våra vänner har tydligen reserverat ett av de finare borden eftersom mamma och pappa bor här nere, vi har liksom förtur på något konstigt sätt...borde inte vara förvånad direkt, allt här sker på ett lit annorlunda sätt...lika bra att bara hänga med på noterna.


Jag har tom erbjudit mig att hjälpa till om Lampan behöver hjälp så jag kanske behöver rycka in imorrn men känner jag Lampan rätt tycker hon att jag ska njuta av semestern och bara sitta och äta, dricka och må bra...å det ligger ju något i det.


God jul på er alla där hemma, ät lite skinka och en prinskorv för mig med...lär ju inte bli något sånt för mig i år, men köttbullar vet jag att det kommer serveras...mums!


image1089
Jag och pappa töntar oss under Kirrans fotografering

/Gnurp...som firar sin första lediga julafton


Något att tillägga?
Postat av: Leniz

VILL BARA ÖNSKA DIG EN HELT UNDERBAR JUL. NJUT AV LEDIGHETEN.
KRAM KRAM

2007-12-24 @ 11:50:09
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se
Postat av: Kirran

Vilken underbart fin bild!! Vi har tittat på alla bilderna här...mamma och pappa var sååå nyfikna. DOm tyckte att du var mycket lik din pappa också =) Å det syns juh här!
kramis

2007-12-24 @ 22:50:18

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0