Familjens julkort, en saltig gnurp och film i vanlig ordning

Igår hann vi med mycket för att vara här...man kommer lätt in i lunken efter en vecka :)
- Heldag på stranden hos Kim´s
- pedikyr...eller snarare rensning av alla innebandyförhårdnader
- julkortstagning i poolen för familjen Garpensund (med tomtemössa, solbrillor och allt) 
- träningspass med hopprep
- 2 filmer, en superdålig och en bra

Btw. vi har hittat den nya "Remember the Titans", alltså i Remember the Titans så gråter iaf jag bara en gång och man vet mer eller mindre vad som ska hända men i den nya filmen vi hittat satt jag i min fotölj och grät minst en 5-6 ggr, jag var helt förstörd...filmen var så grymt j-la bra! Alla måste se den, en riktigt bra lagfilm!!!!

Clara lekte fotograf och bestämde hur familjen Garpensunds julkort skulle se ut, bortsett från att brorsan inte får vara med. Lite udda med skoj!

Mina fötter är så mjuka nu och det känns nästan konstigt att inte ha sina förhårdnader kvar, men jag antar att de är tillbaka lika snabbt jag sätter ner fötterna på plan efter nyår.

Gårdagen spännderade vi på stranden, Kirran tog lite massage och medan hon låg och blev knådad spenderade jag tiden i vattnet. Jag brukar inte vara någon som brukar vilja ligga i havet och bada men igår var jag som en knubbsäl...jag låg i nästintill hela tiden. De säger att småbarn kan underhålla sig själva ibland...det kan jag också om jag bara har en luftmadrass och lite vågor. Blev en och annan saltig kallsup igår.

Kirran invigde sitt nya hopprep igår, vi hoppade och hoppade och svettet rann och rann...måste säga att det är rätt skönt att vara riktigt svettig, så där så att man vet att man kämpat på. Jag kan faktiskt berätta att det kom eld gnistor från våra hopprep igår...coolt va? 

Idag är det Kirrans sista heldag så vi får se vad dagen bjuder på...

//Gnurp...saltig som få

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0