Ett strandliv utan blåmärken...glöm det!

I går ökade jag på blåmärksskörden efter en jätterolig träning med en del pucklande på varandra. Jag och Elin fick till en höfttackling på varandra som resulterade i massor av skratt, märkligt nog. Det var en del tuffa tag men sällan har jag haft det så roligt. Hur ofta får man puckla på varandra allt vad man har och alla är med på det liksom? Nivån på det fysiska spelet höjdes igår och alla verkade ha skoj och på vissa syntes det tuffa spelet mer än på andra. Stackars Jessie hade mer en än bula i pannan *ler*

"- Det är tufft att ha blåmärken och bollmärken, då ser man att ni har kämpat iaf!". Dessa ord kom från min juniortränare Åsa när jag spelade i Högdalen och än håller jag fast vid den tron så ett strandliv utan blåmärken...GLÖM DET!


image1043

//Gnurp...inte mer blå än vanligt 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0