En udda Julafton

Jag, mamma och pappa konstaterade när vi svalkade oss i poolen att denna Julafton är lite speciell;
- jag och mamma joggade för första gången tillsammans...eller det var faktiskt första gången jag såg min mamma springa i huvudtaget.
- vi var alla lediga, tidigare år har vi alla jobbat
- vi spenderade dagen i sol och värme

med andra ord, en lite udda Julafton men på ett väldigt bra sätt.

Jag somnade redan vid 21 igår, så det blev en tidig kväll även fast det var Julafton, då var jag uppe och tränade redan vid 06.30 så det var inte så konstigt att jag var trött.

ps. Alla Zessor verkar ha gjort sitt iaf, gästboken är fylld med julhälsningar
 
/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0