Dödare hund får man leta efter

Imorse under min och mammas morgonpromenad höll jag på att gå in i en död hund som låg på sidan av gatan. Jag hade musik i öronen och stirrade ner i marken och plötsligt skrek jag till. Jag har aldrig sett en död hund förrut och det var ingen vacker syn ska jag säga. Om ni tänker er en uppstoppad gris, stel som en pinne och omvandla det till en hund som ligger på sidan så kan ni nog tänka er vad jag såg. Hunden var dessutom uppsvälld av vätska och pungkulan (såg bara en stor klump) var stort som ett äpple. Jag bara väntade på att hunden skulle spricka och det var säkert inte långt ifrån...usch, riktigt äckligt....ingen rolig start på dagen.

Min första och förhoppningsvis sista syn av en död hund!

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0