Chilla Barilla + Idol och en massa musik

Efter jobbet igår gick jag in i lägenheten, plockade ihop pastan och såsen och satt mig i bilen för att hämta upp fröken Skog. Väl hemma hos Kirran började vi Elin och Kirran koka pasta och hacka grönsaker, själv försökte jag få ordning på lite musik att lägga in i min ipod.

Kirran frågade om en kartong med pasta skulle räcka, jag sa att det är lika bra att slänga i lite till så har ni till lunch imorgon...å ja....det blev sjukt mycket pasta över så Johan och Kirran har nog mat för hela veckan i sitt kylskåp. Hur som helst blev det sjukt gott och kanonstart på energiladdning inför söndag.

Vi satt ihopkurade i soffan för att titta på idol och äntligen blev "försvarstalaren" utröstad...min åsikt är att han genomförde det sämsta framträdandet någonsin i idols historia med låten Conga...sjöng killen mer än 3 ord rätt?

Bilder...
image1025
Den proteinrika pastan...Barilla PLUS...sjukt god och väldigt mättande.

image1026
Kirran och Elin

image1027
Vi körde vegistyle dagen till ära

image1028
Kirran blandar ihop sin mat

image1029
Vi körde hälften av varje, dvs. grön pesto och tomatpesto

image1030
Kirran körde lite extra träning i Idolpauserna

image1031
Elin softade

Det blev en skön avslutning på jobbveckan...tack ladiez!

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Haha...ja det där var väl på uppvägen på min 5:e chin tror jag...

2007-12-01 @ 14:21:15

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0