Bo och jobba utomlands

Jag har alltid sagt att jag förmodligen kommer bosätta mig utomlands i framtiden, det har jag iofs redan gjort i omgångar. När jag och Kirran låg vid Kim´s i veckan slog det mig att många svenskar inklusive jag själv, längtar bort till värmen och tanken att bo och jobba i ett land med varmt klimat känns inte främmande alls. 

Jag och Kirran diskuterade jobb och jag tog massörerna på stranden som exempel. Vilket bra jobb, du jobbar när du har kunder, får jobba längs stranden och behöver inte stressa. Fast sedan slog det mig...att massera halvfeta västerlänningar för nästan inga pengar alls...nej tack, jag står över!


image1085
Arbetsmiljön skulle man inte klaga på iaf...

//Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0