75 varv???...30 benböj/dag enligt Sagas uträkning

Igår under träningen fick vi köra bålfemman och "Härskaren" fräschade upp vårt minne med de olika övningarna. När vi gjort ett varv började vi smått räkna och insåg att vi from den 20 december bara har 75 st varv kvar att göra...öhhh...häftigt värre för huvudet, det blir att notera varenda varv för med mitt guldfiskminne kommer jag ligga på varv 5 väldigt länge :)

Saga berättade under uppvärmningen att hon räknat ut antalet (per dag eller antal varv) vi behövde göra av varje övning under julperioden och det var väl något i stil med 75 varv av bålfemman, 30 benböj/dag om man kände för att dela upp dem över hela perioden och så slutligen 4 timmars hopprep. Det låter ganska mycket och ser väldigt mycket ut på papper men när man väl sätter igång kommer det nog gå undan av bara farten.

För alla utomstående, checka Zundas gästbok den 24 december...det kommer hända grejer där kan jag lova!
Kommer jag bara ihåg att det är den 24 dec så antar jag att det blir mitt inlägg som kommer skrivas först eftersom jag ligger ett antal timmar före alla andra...om det inte är någon som kör ett tidigt morgonpass förståss...hahaha...men det är väl tveksamt om jag känner zessorna rätt.  

//Gnurp...med guldfiskminne

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

jag kan redan nu säga att mitt inlägg kommer att komma mellan 14-15 på julafton eller på kvällen. Det blir nämligen den klassiska promenaden från 11-14 upp på berget, och jag får nog göra det där träningsprogrammet när jag kommer hem direkt efter det.

2007-12-05 @ 13:42:16

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0