4 timmar hos frissan

Idag var det dags att besöka frissan och det blev ett låååångt besök. Jag spenderade hela 4 timmar där och visst det är Thailand och alla är lite sega men mina två frisörskor jobbade faktiskt på nästan hela tiden. Ett tag kände jag mig som en riktig zessa, jag fick mat och dricka och alla pysslade om mig och mitt hår.

Jag hade den perfekta platsen, kunde titta på alla människor som kom från rulltrappan...visst är det skoj och titta på andra människor, se vad dem har på sig osv.? Tidsfördriv om inget annat!  

Jag måste säga att tjejerna jag besökte idag lyckades väldigt väldigt bra, jag tror dem fick fram mitt rätta jag....känns så iaf. Håret är lite annorlunda från tidigare...mer tänker jag inte säga eller visa...hihi

Ps. Jag tror Emma, Elin, Öberg och co skulle älska att klippa sig här....det känns som att det kryllar av frisörskor som Ida  (visst hette hon så?) här ;)

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Å vad roligt...kom ju ihåg att det var idag du skulle grejja det. Faan vad kul att se!
Jag kommer nog vara på en träning tidigare än dig, så jag ska testa hopprepet...annars funderar jag om man kan tejpa metallen...typ...
kramis

2007-12-28 @ 17:46:37
Postat av: lena

blir ju jätte nyfiken nu på vad du hittat på med dit hår.

2007-12-28 @ 19:44:57
Postat av: Elin

Vadå att inte visa den nya frisyren??!!! MORRR.. De e ju klart att du måste göra... Du förstår att jag håller på att döööööö av nyfikenhet!!!!!! ;)
Själv så har jag faktiskt oxå varit på besök hos frissan ida idag... de e kul grejer de där..

2007-12-28 @ 20:03:34

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0