1 dag kvar

Åååhhhhh....
image1051

1 dag kvar nu!

//Garpilarpen

Något att tillägga?
Postat av: Fia

Nej då.. jag har inte nallat... än :) Ingen fara, mig kan man lita på vet du!!
Ha det nu såååå jääätteskönt... gräv lite emd tårna i sanden från mig så försöker jag upprätthålla ställningarna mellan dina vapendragare... *herregud, hur ska jag lyckas hålla koll på mig själv ens där i mitten* Det är så synd att du o C missar lagfesten.. men vi får väl styra upp en spontan sådan senare :) Fullast vinner!!

Sa till clara att jag förväntar mig videoinlägg av era äventyr så gör jag detsamma hemifrån.. videoinlägg från den 15 dec kan bli intressant :)

Pussa

2007-12-07 @ 14:37:40
URL: http://israelsson.blogg.se
Postat av: Gnurp

I fix, videoblogg kommer garanterat!

Se till att hålla ställningarna så att mina två vapendragare ligger kvar i toppen av skytteligan...se även till och rycka ifrån oss andra i den interna skytteligan så att jag har något att jaga när jag komemr hem ;)
Kramiz

2007-12-07 @ 15:54:43

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0